Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży
Założenia szkolenia:
• Zapoznanie uczestników z nowoczesnymi technikami opartymi na zmodyfikowanym ujęciu procesu sprzedaży
• Odniesienie mechanizmów występujących w klasycznych metodach sprzedaży do zasad, na których oparte są nowatorskie podejścia
• Przygotowanie uczestników do stosowania wybranych technik oraz metod w praktyce
• Nauczenie wypracowywania własnego optymalnego stylu współpracy z klientem, pozwalającego nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje biznesowe
• Zainspirowanie uczestników do szukania nowych pomysłów, znajdowania źródeł efektywniejszych rozwiązań i podnoszenia poziomu motywacji do stawania się coraz bardziej skutecznym w pracy
• Zapoznanie uczestników z efektywnymi technikami sprzedaży wykorzystującymi sprawdzone, klasyczne metody
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
• Poznanie nowoczesnych technik sprzedażowych oraz odmiennego podejścia do procesu sprzedaży;
• Poznanie różnic pomiędzy klasycznymi a nowoczesnymi metodami sprzedaży oraz zasadności stosowania wybranych technik i narzędzi w określonych sytuacjach;
• Praktyczne rozwinięcie umiejętności sprzedażowych;
• Rozwinięcie umiejętności tworzenia własnego stylu współpracy z klientem oraz budowania długofalowych relacji biznesowych;
• Opanowanie metod pokonywania najtrudniejszych obiekcji ze strony klienta;
• Poznanie różnic pomiędzy manipulacją a wywieraniem wpływu na klienta oraz określenie celów i zasadności użycia wymienionych mechanizmów;
• Poznanie metod handlowych pozwalających na zwiększenie przewagi nad konkurencją;
• Poznanie sposobów podnoszenia efektywności sprzedażowej oraz satysfakcji z wykonywania własnej pracy.
Dla kogo?:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób indywidualnych, mających codziennie do czynienia ze sprzedażą, pozyskiwaniem lub obsługą klientów, prowadzeniem rozmów handlowych pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie. Oferta jest również skierowana do firm, mających niewielkie działy handlowe lub struktury sprzedażowe, które nie mogą zostać przeszkolone w formie szkolenia zamkniętego.
Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto
Program szkolenia:
Ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu
Dla kogo pracuję ?
Cechy idealnego handlowca
Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do „ideału”
Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot?
Jak zwiększyć własną motywację?
Indywidualny Plan Działania
Przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej
Informacja najcenniejszym towarem
Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?
Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji
Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?
Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści)
Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej )kluczem do sukcesu sprzedażowego
Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?
Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań
„Infantylne” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców
Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu
Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”
Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia
Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą)
Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca
Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej
Typologia słuchaczy/Klientów
„Technologie” prezentacyjne
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji
Zwroty „parzące” i „nęcące”
Technika kwitowania pytań
Poznanie różnic pomiędzy klasycznymi a nowoczesnymi metodami sprzedaży oraz zasadności stosowania wybranych technik i narzędzi w określonych sytuacjach
Praktyczne rozwinięcie umiejętności sprzedażowych
Rozwinięcie umiejętności tworzenia własnego stylu współpracy z klientem oraz budowania długofalowych relacji biznesowych; Opanowanie metod pokonywania najtrudniejszych obiekcji ze strony klienta
Poznanie różnic pomiędzy manipulacją a wywieraniem wpływu na klienta oraz określenie celów i zasadności użycia wymienionych mechanizmów
Poznanie metod handlowych pozwalających na zwiększenie przewagi nad konkurencją i poznanie sposobów podnoszenia efektywności sprzedażowej oraz satysfakcji z wykonywania własnej pracy
Etapy i przebieg rozmowy handlowej
Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez Klientów?
Jak nie dać się „zatruć”, bo przecież klienci próbują to robić cały czas?
Czy rozmawiam z właściwą osobą?
Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi
Klient się problemy - Obiekcje, szansa, czy zagrożenie?
Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?
Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta
Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej
Metodologia:
Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 10 do 15 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.
• Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
• Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania.
• Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.
Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.
Termin i miejsce szkolenia: