Negocjacje handlowe

Założenia szkolenia:
•    Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
•    Pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
•    Podniesienie efektywności podejmowanych działań
•    Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
•    Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
•    Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
•    Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Poznanie stylów negocjacyjnych, oraz umiejętne zastosowanie ich
•    Poznanie sposobów solidnego przygotowania do procesu negocjacji
•    Poznanie faz negocjacji i technik, które można z powodzeniem stosować w każdej z nich
•    Poznanie technik językowych, ułatwiające przekonywanie i argumentowanie
•    Poznanie technik manipulacyjnych, które mogą stosować klienci, a także dowiedzą się, jak się przed nimi bronić
•    Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia negocjacji
•    Praktyczne wykorzystanie skutecznych strategii negocjacyjnych
•    Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji handlowych
•    Umiejętność rozpoznawania zachowań przeciwnika, szczególnie technik manipulacyjnych
•    Poprawienie skuteczności w prowadzeniu negocjacji

Dla kogo?:
Szkolenie jest adresowane do osób, które w ramach swoich obowiązków zawodowych prowadzą negocjacje z klientami lub partnerami biznesowymi, chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat skutecznych technik i narzędzi negocjacyjnych oraz rozwinąć umiejętności w tym zakresie.

Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie
•    Fazy negocjacji
•    Cechy dobrego negocjatora
•    Style prowadzenia negocjacji
•    Umiejętności negocjacyjne
•    Na czym się skoncentrować (samoocena mocnych i słabych stron)
2. Zaplanowanie sukcesu negocjacyjnego
•    Jak przygotować się do negocjacji
•    Jak określać swoje cele negocjacyjne
•    Na czym polega skuteczne argumentowanie
•    Co to jest BATNA?
•    Kim jest i co czuje osoba, z którą będziesz negocjować
3. Dobre rozpoczęcie negocjacji
•    Jak naprawdę „działa" pierwsze wrażenie?
•    Jak od pierwszych sekund wywierasz wpływ na swojego rozmówcę?
•    Podstawowe i kluczowe informacje na temat mowy ciała
•    Najpierw słuchaj, potem mów - na czym polega aktywne słuchanie
•    Budowanie relacji, porozumienia i atmosfery współpracy - podstawowe techniki
4. Procesy psychologiczne zachodzące podczas negocjacji
•    Sztuka targowania się
•    Techniki radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami strony, z którą negocjuję
•    Jak ludzie podejmują decyzje - praktyczna typologia; techniki prowadzenia rozmowy w każdym z przypadków
•    Techniki negocjacyjne
•    Radzenie sobie z presją i manipulacją
5. Owocne zakończenie negocjacji
•    Techniki zamykania negocjacji
•    Rozwiewanie ostatnich wątpliwości osoby, z którą są prowadzone negocjacje
REZULTATY
Szkolenie stanowi interaktywny trening umiejętności negocjacyjnych. Zawiera wiele elementów praktycznego zastosowania psychologii (do lepszego poznania rozmówcy, zbudowania z nim relacji, efektywnego słuchania). Przedstawione zostaną również techniki, jakie mogą być stosowane podczas negocjacji, a uczestnicy przećwiczą sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami, wątpliwościami czy obiekcjami osoby, z którą negocjują. Program warsztatów zawiera także kluczowe zagadnienia z zakresu komunikacji niewerbalnej oraz technik wywierania wpływu.

Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest metoda warsztatową z zastosowaniem:
- symulacji
- ćwiczeń indywidualnych i zespołowych
- mini wykładów i prezentacji
- wspólnych dyskusji, refleksji i podsumowań.
Dodatkowo: wykład wprowadzający, scenki, gry negocjacyjne, analizy fragmentów filmów, studia przypadków, testy, pokazy slajdów, ćwiczenia indywidualne i praca w zespołach.

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: