Nowoczesny marketing

Założenia szkolenia:
•    Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami w zakresie marketingu      
•    Wykształcenie umiejętności właściwej analizy rynku i planowania strategicznego
•    Wykorzystanie narzędzi marketingu do wdrażania planów marketingowych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Opanowanie niezbędnej wiedzy, dotyczącej analizy rynku
•    Opanowanie umiejętności przygotowania strategii marketingowej, prognozowania, przygotowania planu marketingowego
•    Opanowanie umiejętności tworzenia, wdrożenia i realizacji strategii marketingowej firmy, w tym także umiejętności zdobycia koniecznych informacji oraz analizy rynku

Dla kogo?:
Odbiorcami są osoby pracujące w działach marketingu, które w codziennej pracy wykorzystują szerokie spektrum technik, zasad i prawidłowości marketingowych oraz kompleksową wiedzę w zakresie marketingu.

Cena szkolenia:

Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto

Program szkolenia:

1.Wczoraj i dziś
•    Marketing klasyczny a marketing nowoczesny
•    Orientacja marketingowa
•    Komunikacja marketingowa w aspekcie globalizacji
•    Strategie marketingowe: Produkt, Cena, Dystrybucja
•    Promocja - specyfika i przydatność działań: Reklama, Sprzedaż osobista, Promocja dodatkowa
•    Public Relations
•    Marketing a sprzedaż
2. Psychologia zachowań i decyzje konsumentów
•    Psychologia zachowań konsumenckich
•    Konsument w działaniu - uczenie się , pamięć , postawy
•    Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
•    Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
•    Reakcje klienta na zabiegi marketingowe
•    Komunikacja i wywieranie wpływu
3. Docieramy do klienta: trendy, zastosowanie narzędzi marketingowych oraz ich przydatność w branży handlu detalicznego
•    Tradycyjne kanały reklamy - skuteczne? nieskuteczne?
•    Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing, kampanie
•    Społeczności internetowe - znaczenie dla biznesu
•    Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne
•    Marketing bezpośredni
•    Marketing partyzancki, guerilla marketing
•    Marketing szeptany i ukryty
•    Aromamarketing

Metodologia:
Szkolenie ma charakter warsztatów. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o burze mózgów, dyskusje, ćwiczenia praktyczne, gry, symulacje oraz analizy przypadków.

Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu.
Każde szkolenie trwa 2 dni.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty.
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.

Termin i miejsce szkolenia: