- Uncategorised
-
Systemy zarządzania
Rozwój gospodarczy związany jest nieodzownie ze wzrostem konkurencji, a tym samym z koniecznością ciągłego doskonalenia swoich usług, w celu sprostania wymaganiom rynku i prawa.
Działania podjęte w tym kierunku wymagają dużego nakładu pracy. Niejednokrotnie firmy skupiając się na swoim podstawowym profilu działalności nie są w stanie wygospodarować czasu na procesy doskonalenia się lub usługi dodatkowe, konieczne w prowadzeniu każdej działalności. Dlatego coraz częściej korzystają z pomocy firm zewnętrznych.
Wychodząc naprzeciwko Państwa potrzebom oferujemy usługi projektowania, szkoleń, audytów, kompleksowych wdrożeń przygotowujących do uzyskania certyfikatu w następujących dziedzinach:
ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, IFS, IFS Logistic, BRC, BRC IOP, BRC Consumer Products, FSC CoC, GMP plus, GlobalGAP, HACCP,GMP, GHP.- ISO 9001
- ISO 14001
- OHSAS 18001
- Iso 22000
- IFS Food
- IFS Logistic
- BRC Food
- TFMS
- BRC IOP
- FSC CoC
- BRC Consumer Products
- GMP plus
- GlobalGAP
- HACCP, GMP/GHP
-
Szkolenia
Proponujemy Państwu projekty szkoleniowe w formie otwartej, która umożliwia wymianę wiedzy, doświadczeń, umiejętności i poglądów wśród uczestników. Szkolenia otwarte pokazują potencjały ludzi, pełnione przez nich funkcje, ich pasje oraz inne możliwości i aktualnie dziejące się procesy zawodowe. Uczestnicy mają możliwość analizy własnej pracy w odniesieniu do doświadczeń, problemów jak i sukcesów zawodowych innych ludzi na zbliżonych stanowiskach. Metodyka pracy naszych trenerów w połączeniu z obecnością „nieznanych” ludzi umożliwiają inny rodzaj swobody, niż wewnątrz znanej struktury społeczno-zawodowej.
Wszystkie szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej - dedykowanej konkretnemu Klientowi, z uwzględnieniem specyfiki działalności i w oparciu o profesjonalną analizę potrzeb.
Biegle poruszamy się w obszarze szkolenia kompetencji "twardych" z zakresów: systemów zarządzania, prawa, finansów i rachunkowości, marketingu, IT, audytowania.
Nasza oferta szkoleń w obszarze kompetencji "miękkich" znacząco podnosi efektywność wprowadzanej zmiany, która wymaga świadomego zarządzania nią oraz odpowiedzialności w kontekście siebie. Wspieramy tę odpowiedzialność, wydobywamy ją, rozwijamy i pomagamy kreować. Szkolenia, warsztaty oraz treningi (również indywidualne - coaching) kierujemy zarówno do kadry zarządzającej, jak również dla wszystkich pracowników, tworzących organizację firmy. Kapitałem firmy jest potencjał jej członków połączony z poczuciem zaufania i akceptacją norm w celu wspólnej realizacji planów, wizji i celów. Nie oznacza to jednolitości poglądów i postaw, lecz stwarza okazję zachowania odrębności i stworzenia z niej wartości dodanej. Realizacja zadań wymaga kreowania autorytetu i silnych relacji, które oparte są na efektywnej komunikacji interpersonalnej, zarówno werbalnej jak i niewerbalnej.
Przeszkoliliśmy już ponad 4 500 pracowników.-
Kompetencje "miękkie"
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PONIŻSZYM HARMONOGRAMEM SZKOLEŃ OTWARTYCH Z OBSZARU KOMPETENCJI MIĘKKICH:
Wszystkie szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej - dedykowanej konkretnemu Klientowi, z uwzględnieniem specyfiki działalności i w oparciu o profesjonalną analizę potrzeb.
Zapraszamy również do zapoznania się z całością naszej oferty oraz zakresami szkoleń w obszarze kompetencji "miękkich":
-
HR
Praktyczne szkolenia zarówno dla pracowników działów personalnych, jak i kadry zarządzającej. Treningi prowadzone i przygotowywane są przez m.in. praktyków zarządzania, menedżerów działów personalnych.
Programy szkoleniowe kierujemy przede wszystkim do pracowników działów personalnych. Uczestnicy szkoleń otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące kształtowania i zarządzania procesami personalnymi.
Odbiorcami szkoleń z działu HR jest także kadra zarządzająca. Stworzymy Państwu okazję do przećwiczenia praktycznego powiązania narzędzi HR z zarządzaniem grupą. Wykorzystanie procedur i narzędzi będzie przebiegało sprawnie i zgodnie z celem biznesowym.
Zakresy szkoleń z obszaru HR, na które Państwa zapraszamy:- BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU
- OKRESOWA OCENA PRACOWNIKÓW
- EMPLOYER BRANDING
- Assessment Center
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Ocena i motywowanie
- Ośrodki oceny
- Budowanie sprawnego zespołu
- Skuteczna rekrutacja
- Trudne rozmowy z pracownikami
- Rozwój pracowników
- Współpraca w zespole
-
Marketing
Znajomość własnego potencjału i możliwości rozwoju – nie ma prostszej recepty na rynkowy sukces. Rozwój firmy powinien być planowany w oparciu o rzeczywistą wiedzę o rynku, konkurencji, produktach, organizacji. W planach rozwojowych warto koncentrować się na teraźniejszości i z niej czerpać źródła wiedzy o przyszłych możliwych scenariuszach.
Uczestnicy szkoleń z obszaru marketingu będą mieć możliwość zidentyfikowania realnych źródeł rozwoju firmy. Pokazujemy jak czerpać z dostępnych źródeł i jak sprawić, aby bieżące zarządzanie i szczegółowa analiza wiedzy, kształtowały działania w przyszłości.
Zakresy szkoleń z obszaru MARKETINGU , na które Państwa zapraszamy: -
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą, jest obszarem wiedzy związanym z codzienną pracą każdej osoby, która tworzy strukturę firmy w zakresie sprzedaży. Znajomość najważniejszych zagadnień zarządzania sprzedażą jest niezbędne do efektywnego podejmowania decyzji przez ludzi – od kierownictwa naczelnego, koordynatorów, handlowców przez kandydatów na te stanowiska.
Najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem sprzedażą to:
• Zarządzanie ludźmi - budowa zespołu sprzedaży, rekrutacja, szkolenie, motywowanie,
• Negocjacje, opieka i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami,
• Planowanie i kontrola sprzedaży,
• Prognozowanie sprzedaży.
Zakresy szkoleń z obszaru SPRZEDAŻY , na które Państwa zapraszamy:- Profesjonalna obsługa klienta
- Program "zmiany warty" w technikach sprzedaży
- Etapy i techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe
- Techniki sprzedaży i obsługa klienta
- Telepraca
-
Negocjacje
Negocjacje to proces komunikowania się, sposób porozumienia w celu wzajemnego poszukiwania takiego rozwiązania które satysfakcjonowałoby zaangażowane strony.
Efektywne relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi przedsiębiorstwa stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania firmy. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi kluczowy element kompetencji nowoczesnej kadry zarządzającej. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań handlowych, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.
Zakresy szkoleń z obszaru NEGOCJACJI , na które Państwa zapraszamy: -
Zarządzanie
Zarządzanie jest sztuką realizowania zamierzonych celów i efektów przez innych ludzi, poprzez organizowanie pracy innych, a nie przez wykonywanie zadań osobiście.
Zarządzanie to działanie polegające na dysponowaniu zasobami interpersonalnymi.
Zarządzanie to zestaw działań (planowanie, organizowanie, motywowanie i rozwijanie) skierowanych na zasoby organizacji (ludzkie, finansowe, rzeczowe, informacyjne).
Zakresy szkoleń z obszaru ZARZĄDZANIA, na które Państwa zapraszamy:- Biznes plan
- Budowanie sprawnego zespołu
- Kontrola zarządcza
- Metodyka audytu wewnętrznego
- Metodyka budowy strategii
- Metodyka procesów biznesowych
- Modelowanie procesów biznesowych
- System zarządzania przez cele
- Techniki myślenia analitycznego
- Zespół wobec zmian - skuteczne zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie
- Zarządzanie czasem
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie strategią firmy
-
Umiejętności osobiste
Termin umiejętności osobistych odnosi się do takich pojęć, jak: umiejętności interpersonalne, społeczne, komunikacyjne, interakcyjne. Są to złożone umiejętności warunkujące efektywność radzenia sobie w określonego typu sytuacjach społecznych, nabywane przez człowieka, w toku treningu społecznego lub dzięki szkoleniom.
Ważnymi cechami umiejętności społecznych jest ich intencjonalność, czyli ukierunkowanie na cel. Umiejętności interakcyjne to zbiór kompetencje dzięki którym ludzie nawiązują, negocjują, utrzymują, zmieniają i kończą relacje interpersonalne. Umiejętności osobiste można również ująć dynamicznie jako proces, w którym jednostka stosuje zestaw ukierunkowanych na cel, wzajemnie powiązanych (zsynchronizowanych), sytuacyjnie stosownych zachowań społecznych, które są wyuczone i kontrolowane przez nią. Kontrola nad umiejętnościami społecznymi oznacza posiadanie poznawczej wiedzy na temat, tego co, jak i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel interpersonalny.
Rozwój umiejętności „miękkich” jest tak istotny, ponieważ kompetencje osobiste i interpersonalne wykorzystywane są w szerokim spektrum stanowisk i działań zawodowych. Często wysokie kwalifikacje i duże doświadczenie nie wystarcza aby osiągnąć zamierzony cel. Wówczas pomocne może okazać się rozwijanie kompetencji osobistych i interpersonalnych w toku prowadzonych przez nas szkoleń.
Zakresy szkoleń z obszaru UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH, na które Państwa zapraszamy:- Efektywna komunikacja - dialog
- Radzenie sobie ze stresem
- Efektywna komunikacja - trening interpersonalny
- Asertywność
- Warsztaty medialne
- Umiejętności kierownicze
- Kierowanie zespołem
- Sposoby motywowania
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów
- Komunikacja w organizacji
- Optymalizacja komunikacji
- Filary efektywności osobistej
-
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami – zestaw działań podejmowanych w kontekście realizacji zakładanych celów głównych i pośrednich w określonym czasie. Obejmuje przede wszystkim planowanie, tworzenie harmonogramów, realizację i kontrolę zadań istotnych w kontekście osiągnięcia celów danego projektu.
Zarządzanie projektem polega na realizacji założeń projektów przy równoległym niwelowaniu wpływu istniejących ograniczeń i ryzyka. Jest dziedziną zajmującą się budowaniem motywacji grupy projektowej i właściwą komunikacją pomiędzy członkami zespołu.
Zakresy szkoleń z obszaru ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI, na które Państwa zapraszamy:- Przywództwo w zarządzaniu projektami
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Project Cycle Management - PCM
-
Windykacja
Ze względu na charakter czynności windykacyjnych proces windykacji możemy podzielić na:
• windykację polubowną, która polega na efektywnym monitowaniu i takiej komunikacji z dłużnikiem, by doprowadzić do spłaty należności;
• windykację sądową, która dotyczy przypadków braku woli współpracy ze strony dłużnika - sprowadza się ona do uzyskania sądowego wyroku lub nakazu zapłaty, który uzupełniony o warunek wykonalności jest bazą do egzekucji ekonomicznej.
Uczestnicy szkoleń z zakresu WINDYKACJI poznają skuteczne narzędzia windykacyjne i zbudują kompetencje, które pozwolą im efektywnie dochodzić własności poruszając się w obrębie środków określonych w obowiązujących przepisach prawnych
Zakresy szkoleń z obszaru WINDYKACJI, na które Państwa zapraszamy:
-
HR
-
Systemy zarządzania
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w szkoleniach otwartych z zakresu systemów zarządzania. Każdy z przedstawionych poniżej tematów, może być przeprowadzony na zasadzie szkolenia zamkniętego - u Klienta.
Szkolenia organizowane przez INGE, to nie tylko możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy branżowej z zakresu systemów i standardów bezpieczeństwa żywności ale również możliwość wymiany doświadczeń pracowników i właścicieli zakładów produkcji spożywczej z terenu całej Polski, a co najważniejsze wraz z naszymi trenerami przedyskutujecie i rozwiążecie Państwo problemy i wątpliwości jakie pojawiają się w codziennej pracy działów jakości. Trenerzy INGE zawsze znajdą czas na dyskusję z uczestnikami szkoleń - dlatego też staramy się aby grupy szkoleniowe nie przekraczały ilości 15 osób. Umożliwia to również lepszą obserwację każdego uczestnika szkolenia i bieżące pozyskiwanie informacji odnośnie percepcji i zrozumienia przekazywanych treści.
Przeszkoliliśmy już ponad 4 500 pracowników!
Zapraszamy do udziału w niżej wymienionych szkoleniach: -
Systemy i standardy bezpieczeństwa żywności
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w szkoleniach otwartych z zakresu systemów i standardów bezpieczeństwa żywności.
Każdy z przedstawionych poniżej tematów, może być przeprowadzony na zasadzie szkolenia zamkniętego - u Klienta.
Szkolenia organizowane przez INGE, to nie tylko możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy branżowej z zakresu systemów i standardów bezpieczeństwa żywności ale również możliwość wymiany doświadczeń pracowników i właścicieli zakładów produkcji spożywczej z terenu całej Polski, a co najważniejsze wraz z naszymi trenerami przedyskutujecie i rozwiążecie Państwo problemy i wątpliwości jakie pojawiają się w codziennej pracy działów jakości. Trenerzy INGE zawsze znajdą czas na dyskusję z uczestnikami szkoleń - dlatego też staramy się aby grupy szkoleniowe nie przekraczały ilości 15 osób. Umożliwia to również lepszą obserwację każdego uczestnika szkolenia i bieżące pozyskiwanie informacji odnośnie percepcji i zrozumienia przekazywanych treści.Przeszkoliliśmy już ponad 4 500 pracowników sektora spożywczego!
Zapraszamy do udziału w niżej wymienionym SZKOLENIU OTWARTYM, które poświęcamy nowym wydaniom standardów IFS i BRC:
Terminy szkoleń:
- Wrocław, 29-30 września 2015 roku
- Warszawa, 05-06 października 2015 roku
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ SZKOLEŃ, KTÓRE REALIZUJEMY U KLIENTA - W FORMIE ZAMKNIĘTEJ:
-
Prawo
Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w szkoleniach otwartych z zakresu prawa. Każdy z przedstawionych poniżej tematów, może być przeprowadzony na zasadzie szkolenia zamkniętego - u Klienta.
Szkolenia organizowane przez INGE, to nie tylko możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy branżowej z zakresu systemów i standardów bezpieczeństwa żywności ale również możliwość wymiany doświadczeń pracowników i właścicieli zakładów produkcji spożywczej z terenu całej Polski, a co najważniejsze wraz z naszymi trenerami przedyskutujecie i rozwiążecie Państwo problemy i wątpliwości jakie pojawiają się w codziennej pracy działów jakości. Trenerzy INGE zawsze znajdą czas na dyskusję z uczestnikami szkoleń - dlatego też staramy się aby grupy szkoleniowe nie przekraczały ilości 15 osób. Umożliwia to również lepszą obserwację każdego uczestnika szkolenia i bieżące pozyskiwanie informacji odnośnie percepcji i zrozumienia przekazywanych treści.
Przeszkoliliśmy już ponad 4 500 pracowników!
Zapraszamy do udziału w niżej wymienionych szkoleniach: -
Finanse i rachunkowość
Uczestnicy szkoleń z zakresu finansów i rachunkowości otrzymają konkretne wiadomości i umiejętności, umożliwiające prowadzenie własnego przedsiębiorstwa lub osiągnięcie sukcesu zawodowego w różnych firmach z uwzględnieniem instytucji finansowych i bankowych.
Dodatkowo przekazujemy wiedzę z zakresu Finansów i Rachunkowości, funkcjonowania instytucji finansowych i banków oraz umiejętności analizy podstawowych zjawisk gospodarczych i sytuacji ekonomiczno-finansowych jednostek gospodarczych, zarządzania zjawiskiem ryzyka, itp.
Zakresy szkoleń z obszaru FINANSÓW I RACHUNKOWOŚCI, na które Państwa zapraszamy:
-
Kompetencje "miękkie"
-
Doradztwo prawne
Szerokie doświadczenie poparte solidną wiedzą pozwalają zaproponować pełną obsługę prawną podmiotów w obrocie gospodarczym.
Staranność o najwyższe standardy obsługi w zakresie prawnym gwarantuje działania wpływające na bezpieczeństwo funkcjonowania Klientów. Rzetelne podejście do świadczonych usług obejmujących pełen zakres usług prawnych, na etapach początkowych działalności podmiotów oraz stadium rozwoju, gwarantuje Klientom najlepsze dla nich rozwiązania i drogi wyjścia z problemów związanych z egzystencją w obrocie prawnym. Efekt ten osiągamy poprzez nabyte doświadczenie w stałym doradztwie podmiotom prawnym a także poprzez prowadzenie sporów sądowych mających na celu obronę praw naszych Mocodawców.
Pomagamy przejść przez zawiłości prawa cywilnego, handlowego, pracy, zamówień publicznych, administracyjnego oraz wszelkich dziedzin związanych z funkcjonowaniem w obrocie gospodarczym. -
Doradztwo marketingowe
Realizujemy kampanie marketingowe zaczynając od planowania i zakupów mediów przez negocjacje cen z dostawcami przestrzeni i czasu reklamowego po budowanie strategii mediowych.
Pomożemy Państwu w wyborze odpowiednich nośników reklamowych oraz mediów, w których Państwo możecie zaistnieć, precyzyjnie szykując reklamę pod konkretnego, zdefiniowanego i zgeotargetyzowanego Klienta.
U nas Państwo mogą zrealizować kampanie w tradycyjnych mediach (telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna - outdoor), jak i przy wykorzystaniu marketingu internetowego, Visual Comunnication, materiałów POS , komunikacji CI - identyfikacji wizualnej, marketingu mobilnego, partyzanckiego, przez reklamę ambientową kończąc na organizacji eventów, targów etc.INGE 6 KROKÓW DO SUKCESU:
- POZNAJEMY KLIENTA:
- sprawdzenie oczekiwania Klienta;
- badanie potrzeb Klienta;
- poznanie produktów, które oferuje Klient;
- rozpoznanie grupy docelowej;
- rozpoznanie rynku;
- ustalenie budżetu marketingowego;
- ustalenie formy raportowania rozliczeń;- ANALIZUJEMY RYNEK:
- analiza konkurencji;
- ustalenie w jakich mediach reklamuje się konkurencja;
- oszacowanie budżetów reklamowych konkurencji;
- ustalenie skali działań- WYBIERAMY GRUPY DOCELOWE:
- precyzyjny wybór grupy docelowej;
- TWORZYMY MEDIA PLAN:
- stworzenie media planu;
- wyselekcjonowanie odpowiednich mediów;
- odpowiednie targetowanie;- REALIZUJEMY I KONTROLUJEMY:
- bieżące sprawdzanie skuteczności reklamy;
- stała współpraca z Klientem;- RAPORTUJEMY I PODSUMOWUJEMY:
- przedstawienie raportów z każdej kampanii;
- raporty google adwords;
- raporty google analitycs;
- raport z wejść na stronę;
- możliwość zmiany kreacji w przypadku słabej skuteczności reklamy. -
Doradztwo IT
W dzisiejszym otoczeniu biznesowym do sprawnego i efektywnego działania każdej organizacji niezbędne są dopasowane rozwiązania informatyczne. Jedynie skuteczne i celowe wykorzystanie potencjału IT (kadra, sprzęt, oprogramowanie, procesy) pozwala na uzyskanie znacznej przewagi konkurencyjnej poprzez optymalizacje procesów zachodzących w organizacjach a co za tym idzie zdecydowane zmniejszenie kosztów na każdym poziomie operacyjnym.
W ramach poprawy zgodności celów biznesowych firmy z działaniami w obszarach IT proponujemy Państwu następujące usługi: doradztwo, audyty, wdrożenia, outsourcing IT. Nasz wykwalifikowany zespół specjalistów IT pozwoli Państwu osiągnąć zdecydowanie wyższą efektywność z prowadzonych działań operacyjnych. -
Audyty
Wieloletnie praktyczne doświadczenie zespołu INGE uwidoczniło znaczenie kompetentnie wykonywanych audytów w doskonaleniu poszczególnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa.
W konsekwencji stworzyliśmy dział, który zajmuję się planowaniem, projektowaniem i wykonywaniem audytów, ściśle dostosowanych do indywidualnych potrzeb Państwa Firmy.
Profesjonalny zespół naszych audytorów na Państwa zlecenie przeprowadzi zarówno audyty wewnętrzne , audyty drugiej strony jak i niezapowiedziane audyty tzw. tajemniczego klienta.
Pełna oferta audytów obejmuje m.in.:
- Audyty systemów zarządzania
- Audyty bezpieczeństwa żywności
- Audyty higieniczne
- Audyty "tajemniczego klienta"
- Audyty IT
- Audyty prawne
-
Referencje i opinie
Zapraszamy do zapoznania się z naszą listą referencyjną oraz opiniami o szkoleniach:
-
Firmowe
- Aktualności
-
O nas
Od 2005 roku umiejętnie zarządzamy potencjałem Klienta i naszego zespołu. Wykorzystując efekt synergii, który wynika ze stycznej tych dwóch podstawowych elementów, budujemy efektywne dla wszystkich zaangażowanych stron relacje biznesowe. W związku z tym stworzyliśmy nowoczesną firmę konsultingową, która w pełni odpowiada na potrzeby rynku oraz naszych Klientów.
W ramach kompleksowej oferty świadczymy usługi doradztwa w zakresie systemów zarządzania, prawa, marketingu, IT. W tych obszarach przeprowadzamy audyty, koordynujemy procesy doskonalenia, realizujemy projekty wdrożeniowe. Proponujemy Państwu szerokie spektrum szkoleń, które stanowią doskonałą okazję do podzielenia się z Państwem zdobytą podczas codziennej pracy specjalistyczną wiedzą branżową naszych konsultantów i specjalistów. Nasi trenerzy pomagają odkrywać i rozwijać również "kompetencje miękkie", które pozwalają naszym Klientom w pełni wykorzystać potencjał wynikający z ich talentu, wiedzy i doświadczeń.
Nasz zespół tworzą profesjonaliści, których wiedza i umiejętności poparte są wieloletnimi doświadczeniami zdobytymi w toku kierunkowej edukacji oraz podczas realizacji dotychczasowych projektów, zarówno w mniejszych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych koncernach oraz instytucjach rządowo-administracyjnych. Ciągłe doskonalenie, nieustanne szkolenia oraz rzetelność naszego zespołu powodują, że każdy nasz Klient odczuwa satysfakcję z podjętej z nami współpracy.
W skład zespołu INGE wchodzą:- wyspecjalizowani konsultanci;
- prawnicy i radcy prawni;
- audytorzy;
- trenerzy w zakresie kompetencji "twardych" i "miękkich";
- specjaliści w zakresie marketingu, reklamy, public relations, grafiki, zdjęć, filmu;
- specjaliści w zakresie negocjacji, sprzedaży, zakupów;
- specjaliści IT.
Naszą kadrę zarządzającą tworzą skuteczni i doświadczeni menedżerowie, pełniący jednocześnie rolę koordynatorów projektów w wyspecjalizowanych dla siebie dziedzinach.DLACZEGO MY:
- INGE to ponad 400 usatysfakcjonowanych Klientów, którzy budują nasze referencje;
- traktujemy indywidualnie każdego Klienta, poznajemy jego oczekiwania i dopasowujemy najskuteczniejsze dostępne rozwiązania;
- analizujemy Państwa potrzeby i znajdujemy efektywne rozwiązania wykorzystując nowoczesne techniki zarządzania oraz specjalistyczną wiedzę branżową i audytorską;
- proponowane przez nas rozwiązania oparte na profesjonalnej analizie potrzeb Klienta, przekładają się na oczekiwane przez Państwa efekty związane z satysfakcją Państwa i Państwa klientów, jakością oferowanych przez Państwa produktów lub usług;
- wierzymy w efektywność, optymalizujemy procesy i mierzymy skuteczność;
- pomagamy w działaniach, które umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku;
- nasi Klienci "nigdy nie zostają sami", pomagamy rozwiązywać problemy i przeprowadzać zmiany w przyszłości;
- wszystkie informacje uzyskane od klientów traktujemy jako "poufne";
- dla nas nie ma rzeczy niemożliwych - zawsze znajdziemy rozwiązanie.