Audyty "tajemniczego klienta"

Aydyt Tajemniczego Klienta / Mystery shopping:
jest jednym z najbardziej obiektywnych sposobów badania poziomu obsługi Klienta - ponieważ nie koncentruje się na subiektywnych ocenach i odczuciach ale relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów.
Audyty tajemniczego klienta przeprowadzane są przez wyspecjalizowanych i odpowiednio przeszkolonych audytorów. Przy czym każdy projekt musi rozpocząć się szkoleniem i odpowiednią kalibracją naszych audytorów, tak aby osiągnąć jak najlepszą efektywność badań.


Projekty przeprowadzane są na terenie całego kraju w wybranych przez Państwa lokalizacjach, zakres badań jest zawsze omawiany i ustalany przed podpisaniem kontraktu, dzięki czemu Klient ma pewność indywidualnego podejścia do projektu.
Każdym projektem Mystery Shoping opiekuje się pracownik naszego biura, co zapewnia najwyższy poziom przeprowadzanych badań ale również ułatwia kontakt Klienta z naszą firmą jak i audytorów prowadzących badania.
Ze względu na doświadczenie naszych pracowników jesteśmy w stanie odnieść wyniki badań do systemów zarzadzania jakością funkcjonujących w Państwa organizacji lub do systemów bezpieczeństwa żywności w przypadku firm z sektora spożywczego (np. sieci handlowe, czy nawet stacje paliw z restauracjami).

Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty z zakresu audytów "tajemniczego klienta" zapraszamy do skorzystania z internetowego formularza kontaktowego, znajdującego się w zakładce kontakt. Odpowiedzi udzielimy najszybciej jak to będzie możliwe.